HahaHaha



Bárányunkat és a B-Sensual elég sűrűn zaklatják különböző fórumokon ! olyanok akiknek nem igazán kéne ! Vagy azért mert nem ért hozzá, vagy mert nincs, hitele/vagy referenciája ,
Így nekem sem , és nem is teszem , És ahol tudom védem öket ! és nem csak öket Bár mely Magyar Disc-jockey-T aki le tettet már valamit abba a nagy közösbe !!!!

Na itt nem én voltam a hozzá szóló! de akár én is lehet volna ! mert a gondolkodásmenetünk nagyon egy!!!=)

Forráss Ohm forum / B-Sensual

Szerző: Adrianofan »

Na üdv mindenki! Tény és való, hogy Attila nem a legújabb zenéket játssza és gyakran igen nagy fáziskésésben van. Ez mondjuk azzal magyarázható, hogy mi a netről már gyakran a hivatalos megjelenés előtt lekapjuk a fullt vagy pedig amint kikerül beatportra, már töltjük is le. Attila nem a kor gyermeke és nem is igazán böngészi a netet, meg amúgy is van ezer más dolga. De ami a lényeg: hétről hétre, buliról bulira eljárnak az általa fémjelzett rendezvényekre és az emberek nagyon jól szórakoznak, aztán mondhat akárki akármit, szerintem ez a lényeg. Múltkor olyan buliba voltam, hogy egymás után szóltak a 2006-2007-es számok: creeps, 3 minutes, everywhere stb.stb.stb... hát mit ne mondjak... kibaszott jót buliztunk. Summa summarum: az átlag embernek nem kellenek az új számok, sőt, igencsak sláger-orientált a hazai partyscene. Ami pedig a magunkfajtákat illeti -gondolok azokra, akik nap, mint nap követik a zenei híreket és fürkészik az új megjelenéseket-: én személy szerint szeretek az újabb zenékhez is nyúlni és gyakran nem értem, hogy mások miért nem játszanak olyan zenéket, mint pl.: De Bos - On the run (Ralvero Get Down Remix) ez pl nekem már júliusban megvolt, Axwell októberi top10-n csillogó szemekkel pillantottam meg. Szerintem azonban mindenkinek megvannak ezek a favoritok és várja, hogy a híres DJ-k mikor pakolják bele a tracklistjükbe. Aztán, hogy kitérjek a B-Sensualra is: vannak ilyen és olyan számaik is, So Good deep remixe agyonver a mai napig, az Automatic remix viszont nekem nagyon nem tetszik, irtózatosan vérszegény lett. Megjegyzem a Hamvaiék remixe sem lett olyan hűde nagyon jó -személy szerint a Funkadelic remix áll hozzám a legközelebb-, de a jó online és offline propaganda miatt meg tudták nyerni a versenyt, amihez egyébként gratulálok, annak ellenére, hogy Hamvai nagyon ellenszenves nekem, és kétség sem férhet hozzá, hogy egy analfabéta kretén. (Jelentkezzetek fel a hírlevelére, olyan helyesírási hibákat ejt, hogy a hajam égnek áll tőle.) Visszakanyarodván a B-Sensualra, ha a David Guetta-project beindul, akkor nagyon sokra vihetik, kíváncsian várom mi lesz belőle, én szurkolok nekik, akárcsak minden magyar embernek, aki tovább öregbítheti kicsiny hazánk hírnevét. Sok sikert kívánok a srácoknak a továbbiakban! :))


Ez pedig a mai nap kedvence Nálam :) Day Song
SIS - Nu Wim De Wa (Original Mix)