Pátria és a Hétvégéd !!!!

::::::::::::::::::::MÁJUS 16 PÁTRIA KLUB GARDEN OPEN AIR::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::NYIT KISKŐRÖS EGYETLEN SZABADTÉRI HELYE:::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::AZ EST TÁMOGATÓJA A BALANCE::::::::::::::::::::::::::: EGÉSZ ESTE BALANCE AJÁNDÉKOK /farmerok, pólók/ MINDEN BELÉPŐ MELLÉ 1000 ft-os UTALVÁNYT ADUNK, AMIT A KISKŐRÖSI BAD BOYS ÜZLETBEN LEHET BEVÁLTANI. GUEST DJ: DJ MILLER



Infó-GrooveCity

Így készül a Sensation


Közzétette: mayer_b
Létrehozva: 2009. Április 12.

Milyen egy ekkora partyt levezényelni? Milyen problémákat kell megoldani? Egyáltalán komolyan veszik-e a magyar Sensation-t a holland szervezők? Baksai Pétert, a Showtime Budapest egyik vezetőjét kérdeztük.

Milyen problémákkal kellett szembenézni az első Sensation szervezésénél?
Baksai Péter:
A Sensationt az amszterdami Ajax Arenára találták ki, tehát azt a díszletet át kell ültetni valahogy a Papp László Sportarénára, ami nem kis meló. Csak annyit mondanék viszonyítási alapnak, hogy egy Eric Clapton-koncert díszleteit és technikáját egy nap alatt építik föl, és még éjszaka le is bontják, ez a Sensation esetében négy, plusz egy nap. Sokkal jobban oda kell figyelni, gondoljunk bele, itt nemcsak zene van, hanem külön épített egyéb rendezvényhelyszínek a VIP-lelátóktól a Deluxe-termeken át a nagy Lounge-teremig.

Most milyen új problémák merülhetnek föl?
B.P.: Sokat tanultunk a tavalyiból, például új helyre kerül a keverőpult, büfé települ a legnagyobb Deluxe-emelvényre. Ezek kényelmi apróságok, inkább csak csiszolgatunk az előző év tapasztalatai alapján.

Mit mondtak először az emberek, amikor azt mondták nekik Sensation? Megragadt-e mára ez mint brand?
B.P.: Ma már sokkal könnyebb dolgunk van, mint tavaly, hiszen akkor még csak egy szűk réteg ismerte. Mostanra megszilárdult Magyarországon is a brand, de még mindig azt mondhatjuk, hogy aki még nem ismeri, az nézzen meg egy Sensation-trailert valamelyik videomegosztón. Mi órákig mesélhetnénk, de a videók és a képek mindent elmondanak.

Jövőre is vállaljátok?
B.P.: Egyértelmű.

Milyen a kapcsolatotok a holland szervezőkkel, naponta beszéltek?
B.P.: Minden héten telefonos konferenciát tartunk és nagyjából, minimum napi harminc e-mailt váltunk. Mindent egyeztetünk: a technikák, menedzsment, dj-k, hotel, repjegyek, rengeteg előkészületi tennivaló akad, hogy gördülékeny legyen majd a lebonyolítás.

Pont ugyanolyan komolyan veszik a kelet-európai helyszínt, mint mondjuk Brazíliát?
B.P.: Abszolút, ez egy nagyon komoly brand, ha megjelenik valahol, akkor az utolsó díszletelemnek, lézersugárnak, szökőkútnak, táncosnak is tökéletesen rendben kell lennie. Így lesznek elégedettek az esemény látogatói.