Igaz vagy hamis?_Lee Burridge a Studioban "Kétszer hazudtam ebben a biográfiában"


Lee Burridge április 25-én végre ismét Budapesten zenél. Ez igaz. Az összes többi kijelentésünk azonban itt-ott megkérdőjelezhető, hála az elektronikus zenei élet egyik legvirgoncabb figurájának, aki ha épp nem zenél, akkor valami turpisságon töri a fejét. Íme, egy nem szokványos biográfia...

1968 novemberében születtem. Nem túl sok minden történt addig, míg 1985. december 26-án egyszercsak lemezlovas lett belőlem. Ekkor kezdtem zenélni esküvőkön és szülinapokon.

Popot játszottam, főleg Depeche Mode, Spagna, Pet Shop Boys trekkeket, egészen a '80-as évek végéig, amikor is felfedeztem magamnak a house-t.

Rengeteget buliztam klubokban és a szabad ég alatt. Beleszerettem a dance-be, és egy Phyllis nevű voodoo csajba.

1991-ben Angliából Hongkongba költöztem, ahol 1991 és '97 között segítettem kiépíteni egy egészen őrült underground szcénát. Senki nem játszott ott dance-t korábban!

1992-től Thaiföldön is sokszor megfordultam, és a legendás Full Moon partikon játszottam. Ott sem használt senki lemezjátszót akkoriban.

1997-ben visszaköltöztem Angliába, összeálltam Craig Richards-szal és Sashával: elindítottuk a Tyrant bulikat Londonban és Nottinghamben.

Egy ideig előfordult, hogy egy bevásárlókocsiban aludtam Craig stúdiójában, de egyébként van rendes ágyam is.

Két szuper Tyrant mixalbumot adtunk ki Craiggel.

Négy további remek mixet készítettem 2007-ig, közülük kettőt a Global Undergroundnak.

Számtalan őrült klubban játszottam szerte a világban, és a hivatalos bulik után általában valakinek a nappalijában vagy a kertjében zenélek tovább.

Rendszeresen fellépek olyan nagyszerű fesztiválokon, mint a Coachella, a Love Parade, az Exit, a Creamfields vagy a Notting Hill Carnival.

Szeretek kempingezni.

Túl sokszor kérnek meg rá újságírók, hogy jellemezzem a zenémet. A válaszom mindig az, hogy nem tudom.

2005 júniusában indítottam el a 365 nevű projektemet. Imádtam, hihetetlenül érdekes volt!

Inkább lemezekről játszom, és csak néha használok CD-t.

Nem viszem el bulizni a számítógépemet.

Szeretek dilis címeket adni a szerzeményeimnek, amiket aztán nem jelentetek meg.

A kiadómat Almost Anonymousnak hívják.

Azt hiszem, mégiscsak kiadom azokat az idióta címmel ellátott lemezeket...

Nem tudok zongorázni.

Tudok játszani triangulumon!

A DJ Mag szavazásán voltam tizedik, huszonhetedik, harmincegyedik, ötvenhatodik, hetvenhatodik és nyolcvannyolcadik helyezett is. Ugyanúgy éreztem magam minden alkalommal.

Egyszer vagy kétszer hazudtam ebben a biográfiában.

Szeretlek benneteket!

Lee Burridge

***

Lee Burridge-ről további érdekességeket tudhatsz meg a www.freee.hu oldalon!